zaterdag 17 januari 2009

24 KM door de stromende regen

Vorige week stond er een lange duurloop op het programma, maar met dat heerlijke winterweer had ik er toch voor gekozen om een kleiner stuk te lopen en een flink stuk te gaan schaatsen. Dat was een goede keuze want het was natuurlijk uitzonderlijk weer om van het schaatsen te genieten.

De duurloop dus naar dit weekeinde doorgezet, alleen het weer werkte niet echt mee. Maar goed... niet zeuren, maar lopen. Dus vandaag een leuke route van 24 KM gelopen. Lekker rustig aan zonder hartslag meter. Tijd : 2 uur en 8 minuten. Prima voorbereiding voor de 30 KM in Schoorl.

Mijn spullen voor Rotterdam kreeg ik van de week ook al binnen. Helaas moet je je startnummer in Rotterdam zelf ophalen. Zullen ze wel doen om te voorkomen dat startnummers overgedragen worden en dat mag om wat voor reden niet in Rotterdam.

Over twee weken wil ik vanaf mijn Werk terug naar huis lopen, ook rond de 25 Km. (Weer eens wat anders).

1 opmerking:

Tiny zei

Van het werk naar huis lopen dat zijn goedkope km's wat tijd betreft.