zaterdag 21 februari 2009

22 KM om Heerhugowaard

Na de 30 KM van Schoorl heb ik een paar dagen rust genomen en ben inmiddels weer vollop aan het verder trainen voor de marathon van Rotterdam.
Vanmorgen heerlijk 22 KM om Heerhugowaard gelopen in precies 2 uur.


Aankomende woensdag als het weer het toelaat, wil ik weer een lange duurloop vanaf mijn werk naar huis lopen. (29 KM).
Wat mij tijdens de langere duurlopen opvalt is dat ik eigenlijk pas na een uur echt lekker begin te lopen. Ook gaat de tijd voor mijn gevoel altijd sneller na het eerste uur. Sterker nog, ik betrap me er zo af en toe op dat ik stukken van de route mis. Net zoals je wel eens in de auto hebt en je rijdt iedere dag dezelfde route, heb je ook wel eens dat gevoel van.... he, ben ik al door de tunnel geweest?

Hebben jullie dat ook?

3 opmerkingen:

rinusrunning zei

Mooie trainingh langs de stad van de zon!.
Je gaat goed en behoorlijk veel km.
Em inderdaad ga je na een uur steeds lekkerder lopen.
Groet Rinus.

Anoniem zei

Een stuk overslaan is heel gewoon. In gedachte verzonken lost de omgeving op!!

Anoniem zei

He Mars

En ben je er al klaar voor? Na we hebben nog even, kleine 5 weekjes. Succes met voorbereidingen he.