zondag 8 maart 2009

Beverwijk - Heerhugowaard deel 2

Afgelopen zondag heb ik 15 km gelopen en met een rustdag ben ik op dinsdag weer vanuit mijn werk (beverwijk) naar Heerhugowaard gelopen. Deze 27 KM ging weer heerlijk en had na afloop feitelijk nergens last van.

De rest van de week heb ik paar dagen rustig aangedaan, om me voor de week daarop voor te bereiden op een week van veel kilometers.

Mijn hartslagmeter heb ik tot nog toe nog niet gebruikt, maar ik heb gisteren wel mijn hartslag ('s middags) opgemeten. Deze is in rust, als ik me er op concentreer 46.

Vanaf volgende week neem ik mijn hartslag meter ook weer mee onderweg en dan vergelijk ik de gegevens met de gegevens die ik in dezelfde periode voor de marathon van Hoorn heb verzameld.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Da's waar meten is weten. Ik heb zelf geen hartslagmeter loop alles op gevoel.

rinusrunning zei

Dat is een mooie loop zo richting de marathon.
Groet Rinus.