zondag 17 mei 2009

Halve marathon Hoorn

Na een behoorlijk lange tijd niets op mijn blog gezet te hebben vandaag weer een vers bericht.
Deze week had ik mijn zinnen gezet op de halve marathon van Hoorn. Vorig jaar had ik hier de hele marathon gelopen.

Vanmorgen redelijk op tijd uit bed om me voor te bereiden, wat een pokke weer buiten. Een beetje regen is natuurlijk helemaal niet erg, maar het kwam vanmorgen echt met bakken uit de lucht.
Snel naar buienradar gesurft en.... mmmm 11:00 wordt het weer droog.

Met die gedachte in mijn achterhoofd op weg naar Hoorn. Ik had me nog niet ingeschreven, dus dat moest nog vlak voor de start. Hopelijk is er nog een plekje...
Gelukkig ingeschreven en op naar de kleedruimtes. Daar kwam ik Mo en Rinus tegen die natuurlijk weer voor de hele marathon gingen.

Kwart over elf de start en...... droog.
Zoals elk jaar wordt het startschot door een kanon gegeven dus ook dit jaar weer gingen we weer met een enorme knal van start.

Heerlijk tempo en een niet al te grote groep lopers (ongeveer 1500) Onderweg heerlijk aan het genieten. Doel om iedere km in 5 minuten te lopen. dus in 1:45 te finishen. (ruim 5 minuten onder mijn pr).

5 km in 25 minuten
10 km in 50 mintuen
15 km in 1 uur 16 minuten
Eindtijd in 1:47:58

Missie dus redelijk gehaald en een PR.

Heerlijk gelopen en weer een prima organisatie.

4 opmerkingen:

JeeWee zei

Een ruim PR dus, terwijl de omstandigheden niet optimaal waren.
Hartstikke goed dus. Gefeliciteerd

Tiny zei

Van harte gefeliciteerd met je PR!

rinusrunning zei

Gefeliciteerd en een mooie pR.
Geniet ervan.
Jammer dat wij niet langer konden praten en wie weet een volgende keer.
Groet Rinus.

Anoniem zei

You could easily be making money online in the hush-hush world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat hacking[/URL], You are far from alone if you have no clue about blackhat marketing. Blackhat marketing uses little-known or little-understood avenues to generate an income online.