zondag 16 mei 2010

Halve Marathon Hoorn

Na de vestloop van afgelopen donderdag stond vanmorgen de halve marathon van Hoorn op het programma. Hoorn is wel een van mijn favoriete loopjes, omdat het evenement niet te grootschalig is, super goed georganiseerd is en prima betaalbaar is.

Zaterdag avond stond ik eerst nog een bruiloft in Utrecht, die heel gezellig was, maar niet echt gunstig als voorbereiding is.
Na een kort nachtje van 4 uurtjes slapen, stond ik in dubio of ik een "echte" man was, die gewoon ging lopen of die zich toch nog een keer omdraaide. Ik sleepte me naar de douche en langzaam kwam ik bij.... mmmm 10 km klinkt ook goed om te lopen.... nee, met dit mooie weer gaan we voor de 21, maar dan wel rustig aan.

Vanaf de start eigenlijk best lekker gelopen en elke km die ik liep, liep soepeler.
Uiteindelijk heerlijk gelopen in een voor mij niet te snelle tijd. (1 uur 55) maar wel heerlijk genoten en zeker geen spijt van gehad om voor het lopen te kiezen.

Op naar de volgende halve marathon.

3 opmerkingen:

Marcel zei

hey Marcel,
goed gelopen vertelde je al, daar gaat het om, tja tis ff slikken na zon avondje he, dan vraag je je af wrom die loopies toch altijd op zondagmorgen gehouden worden. Succes en tot in? Medemblik?
Mars

Tiny zei

Niet snel na wat doorzakwerk op het festje!

JeeWee zei

Karakter om dan toch gewoon voor de halve te gaan.