zondag 4 juli 2010

19 km in de warmte gelopen en 100ste blog

Vanmorgen heb ben ik om 9:30 van huis vertrokken voor een lekkere duurloop van 19 km. Het is een van mijn favoriete rondjes die veel afwisseling biedt. Rustig gelopen en vooral om de warmte gedacht.... Ik weet dat als ik na zo'n ronde niet voldoende drink, ik de hele middag met hoofdpijn rondloop. Dus naast mijn portie water voor onderweg, had ik ook de koelkast al gevuld.

Onderweg kwam ik erachter dat ik me was vergeten in te smeren met zonnebrandcreme.... als dat maar goed gaat..... maar nu een paar uurtjes thuis gelukkig geen last van.

Met dit warme weer kom ik eigenlijk bijna geen andere lopers tegen. Wel veel wielrenners.
Vandaag post ik precies mijn 100ste blog bericht!!! vanaf 15 januari 2007.


3 opmerkingen:

Tiny zei

19 km met dit weer? Is een knappe duurloop.

JeeWee zei

Nu vakantie en dan lekker naar Amsterdam toewerken.
Succes met de voorbereiding.

Anoniem zei

Amiable brief and this enter helped me alot in my college assignement. Thanks you seeking your information.