zaterdag 3 juli 2010

Ingeschreven voor Marathon Amsterdam

Zojuist heb ik me ingeschreven voor de marathon in Amsterdam (17 oktober).
De afgelopen weken heb ik in de warmte lekker doorgetrained en heb twee weken geleden de stoomtramloop gelopen.

Net zoals vorig jaar een leuk georganiseerde en gezellige loop. Mijn finish tijd was echter dramatisch..... Maar ja, ik had de vrijdag ervoor tot diep in de nacht aan een poker tournooi meegedaan en de dag ervoor (zaterdag) een bruiloft. Dus veel te weinig geslapen (uurtje of 8 in twee dagen) maar toch gaan lopen.
Doel was om deze loop sneller dan Hoorn te lopen, maar dit schema kon ik maar de eerste 7 km vasthouden, daarna ontplofte er letterlijk iets in mijn maag en hoofd.... en dan is de 14 km die je moet lopen nog wel weer veel. Maar goed op de automatische piloot en karakter rustig uitgelopen.
Volgende keer weer beter voorbereiden in de week naar een loopje toe.

Wie heeft er nog tips voor een leuke loop in de vakantie periode?

Geen opmerkingen: