maandag 25 oktober 2010

Egmond, Schoorl en dan Rotterdam

Na afgelopen zondag de marathon van Amsterdam gelopen te hebben, stond er afgelopen week vooral rust op het programma.....
Helaas (of juist heel goed?) is daar niet zo heel veel van terecht gekomen.

De dag na de marathon had ik wat last van spierpijn en pijnlijke voeten (bovenkant waar het naar je scheenbeen gaat) had ik voor dinsdag besloten om alvast weer rustig wat uit te lopen op de baan.
Vervolgens heb ik afgelopen vrijdag heerlijk een stuk over het strand gelopen en heb ik zondag al weer ruim een uur in de buurt gelopen.

Conclusie: nagenoeg nergens last van gehad de afgelopen week.

Donderdag heb ik me ingeschreven voor de halve marathon van Egmond, de 30 km van Schoorl met als doel om in april de marathon in Rotterdam te gaan lopen.

Dus afgelopen week geen volledige rust, maar alleen maar voldoening van het volbrengen van de marathon.

Op naar Rotterdam!!

2 opmerkingen:

Tiny zei

Dus de smaak weer te pakken. Mooi op tijd met je voorbereidingen beginnen. De genoemde plannen passen daar goed in.

JeeWee zei

Lekker op weg weer naar je volgende marathon uitspatting.