maandag 2 februari 2009

Op weg naar Schoorl

Na mijn heerlijke duurloop van afgelopen woensdag heb ik de dagen daarna bewust de nodige rust genomen. Thuis zijn mijn beide kinderen ziek en hopelijk ontspring ik (zoals meestal) deze dans. Zo wat kun je ziek zijn van de griep.

Deze week heb ik voor morgen en donderdag nog een ontspannen loop van 7 en 10 km op het programma en daarna is het zondag op naar Schoorl om daar 30 KM te lopen.

Ben benieuwd hoe dat gaat, heb er in iedergeval wel veel zin in.

En mijn gewaardeerde collega's hadden nog een leuke foto "gefabriceerd" over hoe ik vorige week vanuit Beverwijk in Heerhugowaard ben gekomen.......

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wens je veel succes op weg naar Schoorl.

Groet Mo

Anoniem zei

We zien elkaar zondag in Schoorl.

JeeWee zei

Mond/neuskapje voor en het hoesten ontwijken de komende dagen.
En zo zijn er nog meer dingen die je juist niet moet doen voor de 30 km van zondag.
Succes daar.