dinsdag 26 mei 2009

Atletiek vereniging

Afgelopen week heb ik bij Atletiek vereniging van Heerhugowaard (av hera) geinformeerd wat de mogelijkheden zijn om een keer in de week mee te trainen. Kreeg op mijn vraag netjes een uitgebreide reactie terug en ik ga volgende week dinsdag een avond mee trainen om te ervaren hoe het is om in club verband te trainen.

Persoonlijk ben ik vanuit mijzelf meer dan voldoende gemotiveerd om zelfstandig te lopen, maar ik wil graag de gezelligheid van een club, gecombineerd met looptraining om mjin snelheid uiteindelijk omhoog te krijgen.

Ik ben benieuwd hoe dit gaat bevallen en als het bevalt, zal ik natuurlijk ook lid worden van de vereniging.

3 opmerkingen:

Tiny zei

Het is niet alleen de discipline voor je zelf. Het lopen in een groep kan enorm motiverend werken.Zeker als er een goed trainingsteam op de begeleiding staat.Ik ben benieuwd naar je bevindingen.

mo zei

Sinds een paar jaar ben ik lid van Dem en train twee keer per week als het zo uitkomt met mijn werk en het bevalt me prima.

Groet Mo

JeeWee zei

Vereniging levert veel afwisseling in je trainingen. je stimuleert elkaar.
rezue benieuwd hoe je het gaat vinden