maandag 8 juni 2009

19 km heerlijk gelopen

Zondag zoals gebruikelijk mijn langere duurloop. Als voorbereiding op de stoomtramloop (21,1 kM) voor aankomende zondag heb ik heerlijk ontspannen een ronde van 19 KM gelopen. Stond wel op de vlakte behoorlijk wat wind, maar dat heeft ook altijd wel iets lekkers om in te lopen.

Morgen (dinsdag) weer naar de atletiekbaan en daarna mijn laatste voorbereidendingen voor de stoomtramloop.

De stoomtramloop is een mooie en leuke loop, waarbij ik en mijn kinderen met vriendin op zondag met de stoomtram vanaf hoorn naar medemblik vertrekken. Daar stap ik uit en loop ik weer terug naar Hoorn. De andere gaan weer met de stoomtram terug naar Hoorn, waar ik daarna weer finish.
Ik heb deze loop nog niet eerder gelopen, maar ik heb van andere webloggers veel enthousiaste verhalen over deze loop gehoord.

Daarnaast is deze loop in tegenstelling tot veel andere lopen nog goed betaalbaar.

2 opmerkingen:

Tiny zei

Ik had vroeger een trainer en als je klaagde over de wind zie hij altijd "de wind is je beste trainingsmaat". En sindsdien is het ook mijn vijand niet meer. Het meeste gaat er toch langs en over heen;-)

JeeWee zei

Klinkt heel leuk. Als de stoomtram wat later vertrekt kunnen ze je nog aanmoedigen als ze je weer inhalen.