zaterdag 20 maart 2010

Weer online

Ruim een half jaar heb ik geen berichten online geplaatst. Niet dat ik niet meer gelopen heb. Nee, dat lopen wil ik voor geen goud missen, alleen om mijn blog bij te houden had ik echt een chronisch tijdgebrek.

Ik loop nog steeds bij atletiekvereniging Hera om mijn snelheid te verhogen, wat heel erg goed bevalt.

Prive is het afgelopen jaar veel veranderd, zo is 6 weken geleden ons derde kindje geboren, wat het er natuurlijk ook niet echt rustiger, maar wel leuker op maakt.

Nu het seizoen weer start en de lijst met loopjes die ik dit jaar wil lopen zich weer begint te vullen ga ik dit weer in mijn blogs vastleggen.

4 opmerkingen:

Tiny zei

Nog gefeliciteerd met de geboorte van je 3de kindje.

JeeWee zei

Van harte gefeliciteerd. Leuk dat je het bloggen weer oppakt.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je 3de kindje, ik ben benieuwd naar je verhalen.

Gert Jan zei

de reactie van boven is van mij afkomstig.