zaterdag 17 april 2010

genieten

Wat is het toch ontzettend lekker om met dit heerlijke weer te lopen. De temperaturen zijn wat mij betreft ideaal. Niet te koud en lekker zonnig weer.
Nu vind ik het persoonlijk niet snel te warm om te lopen, als het straks weer echt zomer is en de temeraturen gaan ver over de 20 graden, richting de 30 dan pas ik graag mijn tempo aan en loop dan net zo lekker mijn rondjes.

De afgelopen week heb ik weer de nodige km's gelopen. (Zal weer eens uitrekenen waar de teller op staat dit jaar).

Voor half mei staat de eerste halve marathon van dit jaar weer op het programma. Die in Hoorn. (Egmond stond als eerste op het programma, maar helaas....)
Het uiteindelijke doel voor dit jaar is om aan het einde van het seizoen de hele marathon van Amsterdam te lopen. Ben benieuwd of ik met mijn drukke baan, drukke gezin voldoende trainingsmomenten kan vinden. Maar op dit moment ga ik ervoor.

Morgen (zondag) staat er een rustige duurloop van 2 uur op het programma. Zal vanavond eens kijken of ik weer eens een nieuwe route kan bedenken.... loop zo vaak dezelfde rondjes dat wat afwisseling best welkom is.

3 opmerkingen:

JeeWee zei

Nu is het weer echt "op weg naar de volgende marathon".
Veel succes met plannen en rennen.

Tiny zei

In ieder geval goed om de marathon in je planning op te nemen. Met een beetje passen en meten zou je de tijd toch moeten vinden!

marcel deen zei

hey marcel
goed dat je weer gaat lopen
en nog van harte he!!!
Gr Marcel Deen